Створення комфортних умов ведення бізнесу

Створення комфортних умов ведення бізнесу

В умовах сьогодення у суспільстві сформувався великий попит на оптимізацію адміністративних послуг взагалі та електронних зокрема.

На веб - порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) можна скористатися електронними сервісами, які надають можливість дистанційно подавати звітність, переглядати стан розрахунків з бюджетом, отримувати консультації та нагадування про строки подання звітності та сплати податків, подати заяву щодо реєстрації платником ПДВ, акцизного податку та заяву на реєстрацію Книги обліку доходів і витрат, отримати витяги з реєстрів платників (єдиного податку, платників ПДВ, платників акцизного податку тощо) та багато інших можливостей.

Платники податків, які обрали дистанційний (електронний) спосіб подання звітності до органів ДФС переконалися у його перевагах - зручність і оперативність, економія робочого часу, коштів на придбання бланків звітних документів, перевірка підготовлених документів на наявність арифметичних помилок тощо.

З метою підвищення рівня обслуговування платників податків за рахунок запровадження якісних сервісів, враховуючи зміни, запроваджені з 2016 р. для платників ПДВ - сільськогосподарських підприємств та з відкриттям таким платникам додаткових рахунків в системі електронного адміністрування податку, ДФС пропонує електронний сервіс за формою (J/F1302301), скориставшись яким, у платника є можливість за запитом отримати реквізити електронного рахунка та інформацію щодо залишку коштів на такому рахунку.

На веб - порталі відомства працює і новий сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення» (http://www.sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-subs/?print).

            З 1 січня 2016 року триває кампанія декларування доходів громадян. Повідомити фіскальні органи про власні активи можливо за допомогою сучасних інформаційних технологій - за допомогою сервісу «Заповнення декларації громадянами». Аби скористатися цією можливістю, декларанту необхідно мати особистий цифровий підпис.

До речі, фізична особа - платник податків може сформувати запит та отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді  за допомогою електронного сервісу: «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису» (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/).

Запрошуємо скористатися сервісами фіскальної служби на офіційному веб - порталі відомства за електронною адресою: www.sfs.gov.ua.

Прозорість та доступність послуг, які надаються ДФС України є важливою складовою реформ. Використання електронних систем при наданні послуг - запорука успіху в боротьбі з корупцією та розширення сервісних можливостей для суб’єктів господарювання та громадян.


Прес-служба Миколаївської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Травень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31