Сплата єдиного податку під час хвороби

Сплата єдиного податку під час хвороби

Приватний підприємець перебуває на лікарняному і не здійснює підприємницьку діяльність. Чи треба сплачувати єдиний податок за період тимчасової непрацездатності?

      Податковим кодексом передбачено, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

     Таким чином у разі виконання вищезгаданих умов, а також у разі подання заяви довільної форми та копії листка непрацездатності єдиний податок можна не сплачувати.

     Така ж заява довільної форми подається територіальному органу ДФС про прийняте рішення перебувати у відпустці протягом певного календарного місяця.

 

 Прес-служба Миколаївської ОДПІ

                                                                       ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Листопад 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30