Для зняття з обліку платника акцизного податку слід анулювати ліцензію

Для зняття з обліку платника акцизного податку слід анулювати ліцензію

Для зняття з обліку, як платника акцизного податку, суб’єкту господарювання слід анулювати роздрібну ліцензію,- звертають увагу фахівці   Миколаївської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Порядок обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Мінфіну України від 09.12.11 р. №1588, не передбачає обов’язку та механізму окремого зняття з обліку суб’єкта господарювання, як платника акцизного податку.

Реєстрація суб’єкта господарювання платником акцизного податку здійснюється автоматично, під час подання ним декларації з акцизного податку. Тому платникові роздрібного акцизу фактично не потрібно зніматися з обліку, як платнику акцизного податку, оскільки окремої процедури взяття на облік він не здійснював.

Для зняття з обліку достатньо подати до органу ДФС, що видав ліцензію на торгівлю підакцизними товарами, заяву в довільній формі (ч.29 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.95  №481/95-ВР).

В документі слід обґрунтувати своє прохання анулювати ліцензію через припинення роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Анулюють ліцензію й вважатимуть її недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про таке анулювання від органу ДФСУ.

 

 Прес-служба Миколаївської ОДПІ

                                                                       ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Листопад 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30