Декларування доходів отриманих у 2017 році, отриманих у вигляді спадщини, дарування.


             Миколаївське відділення Лиманської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує, що громадянам, які у 2017 році отримували доходи у вигляді спадщини (дарування), від фізичної особи, що не є членом сім’ї першого та другого ступенів споріднення; дохід, отриманий платником податку як додаткове благо; інвестиційний прибуток (дохід) від операцій з інвестиційними активами; продаж автомобілів та/або мотоциклів, та/або мопедів (більше ніж раз на рік) необхідно подати.

     Відповідно до пп. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення.
     При цьому не повинні надавати декларацію спадкоємці резиденти та нерезиденти, які сплачують податок до нотаріального оформлення спадщини

Декларація подається до контролюючого органу за  податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) в один із таких способів на вибір платника податку:

1) особисто платником податку або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

    Граничний термін  подання декларації - до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2017 рік – 02.05.2018 року. Граничний термін сплати  до 1 серпня 2018 року громадянин зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ним податковій декларації.

   Декларацію можна подати до ЦОП Миколаївського відділення Лиманської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за адресою смт Миколаївка вул..Карпішина,55 , з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 год, обідня перерва з 13:00 до13:45 год; в суботу з 9:00 до 13:00 год.

Щодо декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2017 року.

                                                                                 

Миколаївське  відділення Лиманської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області  ОДПІ нагадує про початок кампанії декларування доходів громадян отриманих у  2017 році.

Декларувати свої доходи — це конституційний обов’язок громадян (ч. 2 ст. 67 Конституції України).

     Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – Кодекс) громадян, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) розподіляються на дві категорії: осіб, які зобов’язані подавати річну декларацію, та осіб, які мають право подати декларацію добровільно.

Нагадаємо, що обов’язок щодо подання декларації про майновий стан і доходи, отримані у 2017 році, передбачений для тих громадян, які отримували доходи, що підлягають оподаткуванню, але з яких податок не утримувався. Зокрема до таких доходів можна віднести:

- доходи від осіб, які не є податковими агентами;

- доходи від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;

- дохід від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм);

- інвестиційний прибуток;

- вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна;

- іноземні доходи.

- у вигляді суми заборгованості за укладеним платником податків цивільно-правовим договором, за якою минув строк позовної давності та яка перевищує суму, що становить 50 відсотків місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, крім сум податкової заборгованості, за якими минув строк позовної давності

- від продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, якщо їх сума сукупно за рік перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року    

- отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, більших ніж встановлені Земельним кодексом України, та за умови реалізації такої продукції іншим фізичним особам                                        

Також, обов’язкове подання декларації у разі отримання громадянином доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород від двох і більше податкових агентів тощо.

   Декларація подається до контролюючого органу за  податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) в один із таких способів на вибір платника податку:

1) особисто платником податку або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Граничний термін  подання декларації - до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2017 рік – 02.05.2018 року.

    Декларацію можна подати до ЦОП Миколаївського відділення Лиманської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за адресою смт Миколаївка вул..Карпішина,55 , з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 год, обідня перерва з 13:00 до13:45 год; в суботу з 9:00 до 13:00 год.

Процес декларування доходів громадян – один із елементів виховання та підвищення податкової культури, сумлінного ставлення громадян до сплати податків. Лише задекларовані доходи платників податків додають сьогодні впевненості у завтрашньому дні, а це означає, що вчителі, лікарі, держслужбовці та військові стабільно отримуватимуть заробітну плату в точно призначений день, “копійка в копійку”,  матері з дітьми, інваліди, хворі, безпомічні люди – соціальну допомогу. Відповідно, в державі буде досягнуто міцного фінансового підґрунтя для добробуту громадян.

       Значний внесок у наповнення державної казни роблять громадяни, які декларують свої доходи, тому дякуємо  усім, хто  торік задекларував свої доходи, за їхню громадянську свідомість. Адже ретельність в декларуванні обернеться соціальним захистом рідних, близьких та загалом усіх малозабезпечених верств населення.

Для роздрібної торгівлі пивом треба придбати ліцензію

Для роздрібної торгівлі пивом треба придбати ліцензію

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій. 
З 01.07.2015 року ліцензуванню підлягає діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.

Отже, суб’єктам господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом (у т.ч. виключно пивом), необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. 

Така діяльність повинна здійснюватися виключно через спеціалізовані підприємства, в тому числі фірмові, спеціалізовані відділи (секції) підприємств з універсальним асортиментом продовольчих товарів, а також заклади ресторанного господарства, без обмеження торговельної площі.

При цьому фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, при розрахунках готівкою зобов’язані застосовувати належним чином зареєстровані касові апарати з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або використовувати книги обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у випадках, передбачених чинним законодавством.

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 115.03).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють та планують провадити підприємницьку діяльність в період курортного сезону, на необхідність дотримання норм чинного законодавства у сфері реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів.


Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

            ГУ ДФС в Одеській області                                   Л.М.Старник

Підприємці! Не забудьте перейти на новий розмір єдиного соціального внеску

 

Підприємці! Не забудьте перейти на новий розмір єдиного соціального внеску

Миколаївське відділення Комінтернівської ОДПІ нагадує платникам єдиного соціального внеску про зменшення ставки нарахування єдиного соціального внеску для фізичних осіб – підприємців з 34,7% до 22%, як для платників єдиного податку так і для тих, що перебувають на загальній системі оподаткування та сплачуть єдиний внесок за себе.

Відтак, варто взяти до уваги, що Законом України від 24 грудня 2015 р. №928 ‑ VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік», який набрав чинності з 1 січня 2016 року, встановлено мінімальну заробітну плату в такому розмірі (на місяць): з 1 січня – 1378 грн; з 1 травня – 1450 грн; з 1 грудня – 1550 грн.

Відповідно, мінімальний обов'язковий платіж по ЄСВ у період з 1 січня 2016 року для підприємців за один місяць складає 303 грн 16 коп. (1378 грн х 22%). Оскільки протягом поточного року розмір мінімальної заробітної плати є змінним, наголошуємо, що з 1 травня мінімальний страховий внесок дорівнює 319 грн, а з грудня цього року розмір внеску знову збільшиться та буде становити 341 грн.


Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

            ГУ ДФС в Одеській області                                Л.М.Старник

"Електронний кабінет платника" доопрацьовано для платників єдиного податку

«Електронний кабінет платника» доопрацьовано для платників єдиного податку

Миколаївське відділення Комінтернівської ОДПІ повідомляє, щоелектронний сервіс «Електронний кабінет платника» доопрацьовано в частині надання змоги платникам підготувати, заповнити та надіслати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи (далі – Декларація) в електронному вигляді.

У відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) в режимі «Бланки податкової звітності» можна заповнити, завантажити та роздрукувати Декларацію, а у приватній частині (особистий кабінет) в режимі «Введення звітності» платник може підготувати та надіслати до контролюючого органу Декларацію в електронному вигляді. За результатами обробки Декларації квитанції 1 та 2 будуть розміщені в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Форма та Інструкція щодо заповнення таких декларацій затверджені наказом Мінфіну від 19.06.15 р. №578 «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку».


Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

            ГУ ДФС в Одеській області                                Л.М.Старник

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ОБЛІКУ ПЛАТНИКІВ ЄСВ ТА ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЄСТР СТРАХУВАЛЬНИКІВ

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ОБЛІКУ ПЛАТНИКІВ ЄСВ ТА ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЄСТР СТРАХУВАЛЬНИКІВ

15.04.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 03.03.2016 № 308 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (далі – Наказ № 308), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 458/28588, який вніс зміни до наказу Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162 «Про затвердження Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (далі – Наказ № 1162), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 грудня 2014 року за № 1553/26330.

Основною метою змін є приведення зазначеного нормативно-правового акту у відповідність до Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році».

З оновленим текстом Наказу № 1162 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДФС України (http://zir.sfs.gov.ua).

Наказ № 308 опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 15.04.2016 № 28.

 

 

Заступник начальника – начальник

Комінтернівського відділення

Миколаївської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області                                               Л.М.Старник

При прийнятті працівника на роботу необхідно повідомити органи фіскальної служби

При прийнятті працівника на роботу необхідно повідомити органи фіскальної служби

Таке повідомлення подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Державною фіскальною службою України розроблено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», у якому платникам надана можливість сформувати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, накласти електронно-цифровий підпис та направити його до Єдиного вікна податкової звітності.

Нагадаємо, що фізичні та юридичні особи можуть отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису, звернувшись до Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС.

В Одеській області діють 3 пункти Акредитованого центру:

- м. Одеса, бульв. Французький, буд.7, каб.209;

- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП;

- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд.3, приміщення ЦОП.

 

 

Заступник начальника – начальник

Комінтернівського відділення

Миколаївської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області                                               Л.М.Старник

Відповідальність за неоформлення найманого працівника

Відповідальність за неоформлення найманого працівника

В державі створюються умови для детінізації доходів найманих працівників: знижені ставки ЄСВ – з 36,2% до 22%, працівники не сплачують єдиний внесок із зарплати та інших доходів, як це було раніше у розмірі 3,6%. Крім того, збільшено максимальний розмір бази нарахування єдиного внеску. Тепер вона дорівнює 25 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто 34450 гривень.

Водночас за неоформлення найманої праці нині значно підвищено відповідальність. Нагадуємо, що за ненарахування або несплату податку на доходи фізичних осіб накладається штраф у розмірі 25 відсотків від несплаченої суми податку. Якщо це робиться повторно – штраф вже 50 відсотків несплаченого податку. Втретє та більше – 75 відсотків.

За порушення умов, порядку нарахування і сплати єдиного соціального внеску також застосовуються штрафні санкції. Так, за донарахування фіскальною службою своєчасно не нарахованого єдиного внеску на платника накладаються штрафні санкції у розмірі 10% від суми недоплати за кожний податковий період, у який виявлені порушення, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

Якщо порушник вчасно не сплатив свої зобов’язання, на несплачену суму нараховується пеня.

Передбачена відповідальність й за неподання звітності формою 1-ДФ. Згідно ст. 119 ПК України, неподання, подання з порушенням встановлених строків або не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми отриманої оплати від фізичних осіб за товари (роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов'язань платника податку та/або до зміни платника податку – тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.

 

Заступник начальника – начальник

Комінтернівського відділення

Миколаївської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області                                                 Л.М.Старник  

Платники Миколаївського району сплатили до бюджету більш ніж 1 млн.грн.ПДВ

Платники Миколаївського району сплатили до бюджету більш ніж 1 млн. грн. ПДВ

З початку року платники, що перебувають на обліку в Миколаївському відділенні Комінтернівської ОДПІ, перерахували до бюджету  1,1 млн. грн. податку на додану вартість.

            За словами Лдмили Старник, заступника начальника- начальника Миколаївського відділення Комінтернівської ОДПІ, надходження забезпечені в першу чергу, завдяки конструктивній співпраці з сумлінними платниками, які вчасно та в повному обсязі сплачують податок.

            Нагадаємо, відповідно до ст. 183 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями для інформування платників ПДВ Державна фіскальна служба щоденно оприлюднює на своєму веб-порталі інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ. Електронний сервіс від ДФС - „Анульована реєстрація платників ПДВ” дає можливість добросовісному платнику ПДВ перевірити достовірність свідоцтв ПДВ своїх контрагентів  та уберегти себе від співпраці із бізнесменами, свідоцтва яких податкова анулювала.


Заступник начальника – начальник

Комінтернівського відділення

Миколаївської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області                                              Л.М.Старник                                                 

На Одещині шахраї видають себе за працівників фіскальної служби

На Одещині шахраї видають себе за працівників фіскальної служби

Управління власної безпеки Головного управління ДФС в Одеській області повідомляє, що невідомі особи під видом працівників керівного складу Головного управління ДФС в Одеській області та керівників територіальних підрозділів ДФС звертаються до юридичних осіб – суб’єктів господарювання та фізичних осіб-підприємців з проханням чи з вимогами щодо перерахування на розрахункові рахунки готівкових коштів на різноманітні потреби (фінансова допомога, уникнення від контрольно-перевірочних заходів тощо).

Для запобігання діяльності шахраїв просимо у випадку отримання таких дзвінків або інших протиправних дій, терміново звертатися до Антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс» за телефоном (044) 284-00-07, або ж до управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС в Одеській області за адресою: м.Одеса, вул.Мечникова,59, телефон (0482) 34-49-78. 

 

 

Заступник начальника –начальник

Миколаївськоговідділення

Комінтернівської ОДПІ  ГУ

ДФС в Одеській області                                                   Старник Л.М.

НОВАЦІЇ ЗАКОНОДАВСТВА: З 19 КВІТНЯ НОВА ФОРМА АВАНСОВОГО ЗВІТУ

 

НОВАЦІЇ ЗАКОНОДАВСТВА: З 19 КВІТНЯ НОВА ФОРМА АВАНСОВОГО ЗВІТУ

Наказом Мінфіну від 10.03.2016 р. №350 затверджена нова редакція Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт. Форма звіту змінилася лише у частині відображення неповерненої суми надміру витрачених коштів протягом звітного місяця, на який припадає граничний строк повернення. Пов’язано це зі встановленням з 01.01.2016 р. єдиної ставки ПДФО у розмірі 18%. Тому у новій формі звіту буде приведено один рядок для відображення неповерненої суми надміру витрачених коштів. 

Нагадаємо, що Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, подається до закінчення 5-го банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує відрядження або виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок роботодавця, який надав кошти під звіт. У разі отримання готівки із застосуванням платіжних карток, Звіт необхідно подати до закінчення третього банківського дня після завершення відрядження, а якщо ж платіжна картка застосовується для проведення розрахунків у безготівковій формі – строк подання Звіту  не повинен перевищувати десяти банківських днів та за наявності поважних причин може бути продовжений роботодавцем до двадцяти банківських днів.

У разі, якщо особа має надміру витрачені кошти, таку суму необхідно повернути в касу або на банківський рахунок особи, яка їх видала, до або при поданні Звіту. У разі неповернення - сума надміру використаних коштів підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% із врахуванням підвищувального коефіцієнта (1,2195) та військовим збором (1,5%).

 

 

Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеськійобласті                                              Старник Л.М.

Підсумки деклараційної кампанії - 2016

Підсумки деклараційної кампанії – 2016

Миколаївське відділення Комінтернівської ОДПІ повідомляє про результати кампанії декларування доходів громадян. Так, станом на 05.05.2016 року 1446 громадян подали свої декларації про майновий стан та доходи за 2015 рік, загальна сума задекларованих доходів становить майже9 мільйонів гривень.

До сплати податку на доходи фізичних осіб за 2015 рік визначено майже 800тисяч гривень, військового збору – майже 121тисячу гривень.

Найбільшу частку задекларованих доходів громадян, які зобов’язані подавати декларацію згідно законодавства, становлять доходи громадян  від отримання спадщини. Таким чином, з цього виду доходу 29 громадян надали декларації та задекларували дохід на суму 4 млн. грн. До податкової інспекції надійшло 1380 декларацій від громадян, які отримували доходи від продажу сільськогосподарської продукції  (задекларовано 3,6 млн.грн.), 1 громадянин задекларував отримані іноземні доходи ( задекларовано 47,4 тис.грн.), 6- інші доходи (задекларовано 16,7 тис.грн.), 1- доходи отримані від 2-х та більше агентів  (задекларовано 237,1 тис.грн.), 5- доходи, що були отримані приватними нотаріусами та адвокатами (задекларовано – 98,2 тис.грн).  

            Із загальної кількості – 24 декларації подано громадянами, які мають право на податкову знижку. За результатами проведених перерахунків їм буде повернуто з бюджету – 15,9 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб.

 

 

Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеськійобласті                                              Старник Л.М.

В Миколаївському відділенні Комінтернівської ОДПІ проведено сеанс телефонного зв'язку "гаряча лінія"

 

В Миколаївському відділенні Комінтернівської ОДПІ   проведено сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія»

 

Нещодавно в Миколаївському відділенні Комінтернівської ОДПІ   відбувся черговий сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» на тему: «Плата за землю: порядок нарахування, пільги та строк сплати»

На запитання платників податків, які зателефонували, відповідала головний державний ревізор - інспекторІринаЧорна.

 

Хто є платником земельного податку за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей?

Земельний податок за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей, нараховується на загальних підставах, і сплачується батьками, опікунами або самими малолітніми та неповнолітніми дітьми за допомогою батьків чи піклувальників.

 

Чи є платником плати за землю ФОП, яка має тимчасову споруду (кіоск, палатку тощо)?

Якщо фізична особа — підприємець має паспорт прив’язки тимчасової споруди, то він повинен мати і правовстановлюючі документи на земельну ділянку (свідоцтво про право власності або користування чи договір оренди земельної ділянки) по яких розраховується плата за землю.

 

Чи повинні ЮО - платники ЄП третьої групи - власники земельних ділянок (землекористувачі на правах постійного користування земельними ділянками) сплачувати земельний податок у разі тимчасового припинення господарської діяльності?

Єдиною умовою звільнення юридичної особи – платника єдиного податку третьої групи від сплати земельного податку є не результати фінансово-господарської діяльності, а безпосереднє використання земельних ділянок для здійснення цієї діяльності.
     Юридичні особи – платники єдиного податку третьої групи - власники земельних ділянок не є платниками земельного податку у разі тимчасового припинення господарської діяльності, якщо під час здійснення діяльності земельні ділянки платником використовувалися.

 

Що є підставою для нарахування плати за землю (земельного податку та орендної плати)?

Відповідно до п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
     Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
     Згідно з п. 288.1 ст. 288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
     Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

 

 

Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеськійобласті                                               Старник Л.М.

Процедура реєстрації РРО в органах фіскальної служби

Процедура реєстрації РРО в органах фіскальної служби

Реєстрації підлягають реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО), модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.

Для реєстрації РРО суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці) подають до органу фіскальної служби за місцем реєстрації такі документи:

- заяву про реєстрацію РРО;

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заяву про реєстрацію РРО можна подати як в паперовому, та і в електронному вигляді.

Органом ДФС приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб'єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п'яти робочих днів.

Протягом цих днів суб'єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам'яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в Центрі сервісного обслуговування (далі – ЦСО).

Для завершення процедури реєстрації РРО суб'єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО виданий ЦСО.

Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417.

 

 

Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеськійобласті                                              Старник Л.М.

Місцеві бюджети Миколаївщини з початку року отримали 8,5 млн.грн.надходжень

Місцеві бюджети Миколаївщини з початку року отримали  8,5 млн. грн. надходжень

Протягом січня - квітня цього року до місцевих бюджетів платники Миколаївського району сплатили 8,5 млн. грн. податків і зборів. За словами заступника начальника - начальника  Миколаївського відділення Комінтернівської ОДПІ Людмили Старник, це на 3,2 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. В той же час, протягом квітня цього року до місцевих бюджетів платники  сплатили 2,4 млн. грн. податків і зборів, що на майже 1 млн. грн. більше, ніж у квітні минулого року.

Найвагомішими платежами є податок на доходи з фізичних осіб, якого протягом січні – квітня 2016 року надійшло 3,2 млн. гривень, та земельний податок, якого протягом цього періоду бюджет отримав 2,4 млн. грн., платники єдиного сплатили 1,4 млн. гривень .

Надходження акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів у січні - квітні 2016 року склали 1,2 млн. гривень.



Заступник начальника - начальник

Миколаївського відділення

Комінтернівської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеськійобласті                                          Старник Л.М.

Календар новин

<< < Грудень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31