Про функціонування "телефону довіри" у Південному офісі Держаудитслужби

«Телефон довіри» є одним із засобів забезпечення зворотного зв’язку органів державного фінансового контролю з громадськістю.

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

- надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

- забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними ч. 1 ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

Зворотній зв'язок органів Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефонів довіри»щодня(крім вихідних та святкових днів) з 09 год. до 18 год. (у п’ятницюз 09 год. до 16 год. 45 хв.).

Звернення, отримані за «телефоном довіри», опрацьовуються та вживаються заходи відповідного реагування згідно законодавства.

Діючі номери «телефонів довіри»:

 - Південний офіс Держаудитслужби– (048)7283686

 - Держаудитслужба України(044)4283818

За цими номерами може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.



З повагою

Начальник Південного офісу

Держаудитслужби                                         О.М. Муратов

Календар новин

<< < Жовтень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31